Bestemming bekend!

vrijdag, juli 03, 2015 Unknown 0 Comments

Het lange wachten is eindelijk beloond! Een gastgezin in de Verenigde Staten heeft er voor gekozen om mij te hosten voor een jaar en het klinkt geweldig!

Mijn toekomstige gastgezin bestaat uit 6 personen, 2 ouders met 4 dochters. Ze wonen in het stadje Sandpoint, in de staat Idaho. Sandpoint ziet er prachtig uit en ligt aan het grote lake Pend Oreille . Het eerste wat mij opviel was de natuur, het stadje ligt prachtig tussenhoge bergen en diepe meren. In de winter kun je er skieën en in de zomer kun je je vermaken op het meer of gaan hiken in de bergen.

Sandpoint, ID - Bron




Lake Pend Oreille - Bron

Ik heb ook meteen gehoord dat ik volgend jaar lessen ga volgen als senior op SHS (Sandpoint High School). Het is een redelijk grote school met een grote keuze aan vakken, clubs en sporten. Mijn volgende post zal over de school gaan en wat ik tot nu toe denk te gaan kiezen / verwachten. 

SHS - Bron

Met de bekendmaking van mijn gastgezin en bestemming, ontving ik ook meteen mijn vertrekdatum. Mijn vertrekdatum zal zijn 20 Augustus 2015. Ik heb er ontzettend veel zin in. Mocht je je afvragen hoeveel nachtjes dat nog duurt? Hier naast staat in de sidebar een aftel kalender. 

'It's a great day to be(come) a bulldog ! ' (Eigen versie van de school slogan)

Talk to you later! 

0 reacties: